close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אביב הגיע, מוצר חדש בא

מערכת שורשכד ניסן, תשעד24/04/2014

בר מים הוא אחד האלמנטים שחייבים להיות בבית מודרני ועכשווי

תגיות:

תקופת האביב מביאה עימה תחושה של התחדשות, פריחה, חופש ואנרגיות טובות. חג הפסח שפותח את תקופת החופשות שלאחריו כמו חול המועד, יום העצמאות, חד השבועות והחופש הגדול, יוצרים תחושה טובה ורעננה ויחד עם בואו של הקיץ, מורגשת אווירה זו במיוחד. כמו כן, חג הפסח מביא עמו את תקופת הניקיונות, המאפשרת לטפל ולהבריק את כל מה שלא נוקה במשך כל השנה וכן להיפטר מהדברים שלא נחוצים ולהתחדש במוצרים עדכניים, שמשפרים את איכות החיים.

תקופה זו ידועה לא רק בהתחדשות שלה, אלא גם בזמן בו מוצעים הרבה מוצרים במחיר מבצע, מה שהופך את חידוש הבית שלכם לחסכוני ומשתלם במיוחד.

אם כן, באילו מוצרים כדאי להתחדש לקראת בוא האביב ולאחר הניקיונות?

מוצרי חשמל – משוכללים ויעילים לבית
מוצרי חשמל לקראת פסח מוצעים במחירים משתלמים במיוחד וכן, מידי שנה מוצעים לקהל הלקוחות מוצרים משוכללים, שיכולים לשפר את החיים בבית בכמה רבדים. הנה מספר מוצרים שמומלץ להתחדש בהם:

בר מים – בר מים הוא אחד האלמנטים שחייבים להיות בבית מודרני ועכשווי. ראשית, בר המים מהווה פיתרון מושלם לצריכת מים ומאפשר צריכה קלה, נוחה ומוגברת יותר של המרכיב הכי חשוב לבריאות האדם. בר המים מבטיח סינון של המים מחיידקים, אבנית ומזיקים למיניהם ובכך, גם תשפרו את בריאותכם וגם תוסיפו פריט אופנתי ומדליק למטבח.מעבדי מזון – מעבדי מזון למיניהם יכולים לחסוך זמן עבודה יקר ולקצר את השהות שלכם במטבח, מה שיאפשר לכם להיות זמן רב יותר עם המשפחה. כמו כן, מעבד מזון יכול לאפשר לכם להכין מאכלים חדשים באיכות גבוהה ובמגוון רחב, כמו פשטידות, שיקים וכדומה, שאהובים על ילדים ומבוגרים כאחד.

עיצוב מחדש – פריטים למראה אופנתי ועכשווי
בוא האביב ותקופת הניקיונות פותחת את החשק לחדש את הבית ולשוות לו מראה עדכני ואופנתי יותר. בין אם אתם מעוניינים במראה חדש לגמרי או בשינוי קל, תקופה זו היא זמן מצוין לעשות כן והנה מספר טיפים שיעזרו לכם לחדש את מראה הבית:

וילונות – וילונות מהווים פריט משמעותי ביותר למראה הבית ויכולים לשוות לו מראה חדש ועדכני. כמו כן, וילונות חדשים לא מהווים הוצאה גדולה במיוחד וכך תוכלו להתחדש בקלות בוילונות יפים ואיכותיים, שיאירו את הסלון ואת החדרים שבבית שלכם באור אחר לחלוטין. מומלץ לבחור בוילונות שיאפשרו גם כניסה של אור טבעי בשעות היום ובמקביל יאפשרו הרגשה של פרטיות ואינטימיות במהלך שעות הערב.תמונות ופריטי נוי – תמונות ואמצעי נוי כמו עציצים, מראות מעוצבות, קערות וחפצים שונים, יכולים לשוות לבית מראה אחר לגמרי, חדש ועדכני לקראת הקיץ. מומלץ לבחור תמונות וחפצי נוי שיתאימו בצבע ובצורה שלהם למראה של הבית והרהיטים הקיימים וכן שיביעו את האמירה האישית והייחודית שלכם. הטעם אישי הוא מה שיכול להפוך את הבית שלכם למרשים ומיוחד, ותקופת האביב היא זמן מצוין לעשות כן.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה